omtale

Her kan du finde et overblik over omtale som VÆRDBAR har fået. 

berlingskeaugust.jpg
Nataliajuni2022.jpg

Ingeniøren - tech management

Artiklen blev bragt den 18. november 2022 og stiller skarpt på, hvordan god ledelsesmæssig håndtering af barsel, kan skabe strategiske fordele og synergier ift. bl.a. evnen til at beholde og tiltrække medarbejdere, øget ligestilling, inklusion og diversitet, mindske kønsbias og skabe synergi med ESG og CSR-rapportering. 

berlingskeaugust.jpg
314400859_668804528198806_3265656763975183503_n.jpg

GRAKOM - Kommunikationsindustrien

Artiklen blev bragt den 14. oktober 2022 og sætter fokus på, hvordan gode barselsforløb kan øge fastholdelsen af medarbejdere med 50 procent, og hvordan håndtering af barsel klædes ledere på med kompetencer, der styrker deres personlige lederskab og klæder dem på til de ledelseskrav, som fremtiden efterspørger.

berlingskeaugust.jpg
mandagmorgen.jpg

Mandag morgen august 2022

Artiklen blev bragt i Mandag Morgen den 26. august 2022 og fokuserer på vigtigheden af, at håndtering af barsel bliver taget mere alvorlig som ledelsesopgave. Der gives konkret input til, hvorfor dette er vigtigt og hvordan det kan gøres. Desuden deltager Mads Skovlund Pedersen, Morten Hübbe, Jo Krøjer, Charlotte Kirkegaard og Pernille Erichsen i artiklen. 

berlingskeaugust.jpg
Nataliajuni2022.jpg

berlingske AUGUST 2022

Kronikken blev bragt online den 9. august 2022 med budskabet om, at de nye regler om øremærket barsel ikke  i sig selv sikrer ligestillingen på de danske arbejdspladser, men at de kan bruges til at håndtere barsel mere strategisk, så der opnås en lang række fordele for både medarbejdere, ledere og virksomheder.

aw.jpg

advokatwatch AUGUST 2022

Artiklen blev bragt online den 9. august 2022 og undersøger advokatvirksomheders anciennitetskrav mod fuld løn under barsel, hvor VÆRDBAR blev bedt om at kommentere. 

børsen.jpg

BØRSEN AUGUST 2022

Kronikken blev bragt den 2. august 2022 med et fælles budskab fra Danica Pension og VÆRDBAR om, at reglerne om øremærket barsel ikke må blive en sovepude for ligestilling. Kronikken giver også 3 råd til bedre barselshåndtering.

291904934_778823739945719_5633645627015143080_n_edited.jpg

vigeur juni 2022

Artiklen blev bragt online den 30. juni 2022 og er en Q&A om, hvorfor og hvordan barsel og foreældreskab er et positiv bidrag til vores arbejdsliv.

JP_edited.jpg

jyllands-posten juni 2022

Artiklen blev bragt online og i papirformat den 25. juni 2022. Artiklen er et interview, hvor jeg fortæller om fordelene ved, at håndtere barsel strategisk blandt andet i forhold til fastholdelse af medarbejdere - og hvordan bedre håndtering af barsel kan fortsætte med at have positive effekter i forholdt til livet som arbejdende forældre. 

DM.jpg

akademikernes blad juni 2022

Artiklen blev bragt online den 8. juni´2022 og efterfølgende i fysisk i Akademikernes Blad. Artiklen forklarer, hvordan og hvorfor håndtering af barsel er et konkurrenceparameter - bland andet i forhold til fastholdelse af medarbejdere og øget diversitet.

advokatwatch.jpg

advokatwatch maj 2022

Artiklen blev bragt i Advokatwatch den 20. maj 2022 og fokuserede på, hvordan bedre håndtering af barsel kan være med til at skabe en bedre ledelseskultur i advokatbranchen. Det er nemlig vigtigt i forhold til at kunne beholde særligt de kvindelige jurister og advokater på arbejdspladserne.

lederweb.jpg

lederweb april 2022

Artiklen blev bragt på Lederweb, et af Danmarks største platforme for ledelse, den 28. april 2022 og giver blandt andet tre gode råd til, hvordan man som leder kan håndtere barslen. 

Natalia Rogaczewska om værdbar i berlingske

Berlingske februar 2022

Artiklen blev bragt i Berlingskes sektion "Arbejdsliv" den 5. januar 2022 og giver indblik i baggrunden for motivationen og missionen bag VÆRDBAR. 

samarbejde om håndtering af barsel mellem værdbar og kreakom

dansk markedsføring marts 2022

Nyheden blev bragt i Dansk Markedsføring den 8. marts 2022 og giver indblik det strategisk samarbejde indgået mellem VÆRDBAR og Kreativitet og Kommunikation om øget ligestilling og bedre håndtering af barsel i reklame- og marketingbranchen.